טיול יומי בנגקוק ארמון המלך
הטיול כולל
נהג ומדריך
משך הטיול
יום אחד
גיל
לכל הגילאים
מחיר
צרו קשר
מינימום משתתפים
2

• צילומים לאורך כל הטיול.

• כניסה לכל האתרים .

•ארוחת צהריים.

•איסוף מהמלון וחזרה.

• ואן כולל נהג ומדריך דובר אנגלית

• מים לכל אורך הטיול.

תוכנית הטיול

-

8:30

בטיול קבוצתי איסוף מלובי המלון פטומוואן פרינסס וגם מלובי המלון ליט ויציאה לטיול.

בטיול פרטי איסוף מכל בתי המלון בבנגקוק.

9:00-10:30

ארמון המלך (Phra Borom Maha Ratcha Wang), שנבנה בשנת 1782 בידי המלך ראמה הראשון, היה בעבר מקום מושבם של מלכי תאילנד, וכיום הוא אחד מהאתרים החשובים והפופולריים ביותר במדינה. מתחם הארמון מוקף בחומה גבוהה באורך של כשני קילומטרים ועמוס במבנים ארכיטקטוניים מרשימים, ביניהם מוזיאון הנשק המלכותי, המאוזוליאום המלכותי, הדגם המיניאטורי של מקדש אנגקור ומקדש פרה קאו (Wat Prah Kaeo), המפורסם כמשכנו של אחד מהאוצרות המוערכים בתאילנד, פסל בודהא מאזמרגד, שלמרות שמו, עשוי דווקא מאבן ירקן. (הכניסה לארמון היא בלבוש צנוע בלבד, הימנעו מלבוש חשוף וסנדלים)

10:30-11:30

מקדש פו, בקרבת הארמון הגדול, ידוע בעיקר בשל פסל הבודהא השוכב העצום והמרשים הנמצא בו, שהוא פסל הבודהא השוכב הגדול ביותר בתאילנד. תנוחת השכיבה של הפסל מסמלת את הגעתו של הבודהה לנירוונה ("ניבאנה", Nibbana, בבודהיזם התרוואדי). אורכו של הפסל הוא 46 מטרים, וגובהו 15 מטרים. הפסל מצופה זהב מכף רגל ועד ראש, ועיניו וכפות רגליו מעוטרות באם הפנינה. המקדש הוא הגדול ביותר מבין מקדשי בנגקוק ויש בו את מספר פסלי הבודהא הגדול ביותר (מעל 1000 פסלים בשטח המקדש) שהובאו בעיקר מהריסות מקדשי ערי הבירה הקודמות של תאילנד, הוא גם העתיק מבין מקדשי בירת תאילנד - נבנה לראשונה כ-200 שנה לפני שבנגקוק הפכה לעיר הבירה.

11:30-12:30

נצא בשייט קצר לביקור במקדש וואט ארון (מקדש השחר) המקדש, שנבנה בימיה העתיקים של ממלכת איותאיה, שוכן על גדתו המערבית של נהר צ'או פראיה ובמרכזו פראנג בגובה 104 מטר, המעוטרת בחתיכות קטנות של פורצלן. כדאי לטפס במדרגות החיצוניות התלולות של הפגודה כדי להשקיף על אזור הנהר.

12:30-13:30

ארוחת צהרים (כלולה) במסעדה מקומית.

14:00-15:00

שוק הפרחים, הפירות והירקות הסיטונאי העצום מורכב למעשה מחמישה שווקים הצמודים זה לזה ויוצרים חגיגה של צבעים וריחות. השוק משתרע על שטח גדול ויש בו מבחר זנים שונים של פרחים וצמחים, עיטורים מפרחים, חיות מפרחים, שרשרות מיוחדות וזרים. חובבי סחלבים ימצאו פה אוצר בלום בכל הצבעים והגדלים האפשריים.

15:00-16:00

ביקור צ'יינה טאון היא סין הקטנה של בנגקוק - מתחם הקניות הססגוני מרהיב ומרחובות צפופים וססגוניים עם מאות דוכני ממכר מכל סוג: ביגוד, מזון, פרחים, תכשיטים, שעונים ושאר פריטים מזויפים והכל בזול, מירב כמיטב המסורת. ברובע סיני צבעוני וידוע בעיר שבהחלט שווה להגיע אליו גם אם אתם לא מתכננים קניות.

16:00

נצא חזרה לכיוון המלון בנגקוק.

16:30

שעת חזרה משוערת למלון.

טיול נעים מצוות קוקו טורס.

טיול יומי בנגקוק ארמון המלך

חוויות מהטיול

:אימייל
:שם ושם משפחה
:מס טלפון
:בחר טיול
:תאריך תחילת הטיול
מבוגרים גלאים 5 ומעלה
ילדים גלאים (3-5)
תינוקות גלאים (1-2)
Skip to content